O LUME COMPLEXĂ
DE INTEGRARE ȘI INTERACȚIUNE

Actalizarea rapidă a cloud-ului, modernizarea sistemelor tradiționale, trecerea către inteligența artificială, schimbarea așteptărilor clienților și multe altele, conduc la o singură concluzie - aceea că lumea sistemelor ERP și CRM este deja complexă.

De aceea, aveți nevoie de acces la specialiști excepționali în ERP și CRM, pentru a vă ajuta organizația să fie mai productivă, pentru a oferi o experiență optimizată clienților dumneavoastră și pentru a aveai un avantaj competitiv.

Va deveni din ce în ce mai complex, noi suntem aici pentru a vă ajuta.

Aveţi încredere în noi
Vom găsi talentul de care aveţi nevoie!

Experiența noastră ne ajută să trecem peste orice. Am lucrat cu organizații mari și mici din sectorul public și privat la o serie de actualizări și implementări de ERP și CRM.

Conexiunile noastre cu talentele se extind pe o mare varietate de medii ERP și CRM, de la SAP, Oracle, Dynamics și Salesforce. Așadar, oricare ar fi specialistul de care aveți nevoie pentru echipa dumneavoastră, probabil că suntem deja în contact cu el. 

Puteți să ne sunați sau să ne trimiteţi datele dvs. de contact și vă vom suna înapoi.
  • Confirm că am citit și accept Termenii și condițiile. Prin completarea acestui formular, confirm că am citit și înțeles Politica de confidențialitate.

Responsive Image
  Lanțurile de aprovizionare tradiționale, modalitățile de lucru și așteptările clienților au fost toate perturbate, iar programele de transformare ERP și CRM s-au regăsit în prima linie a acestei transformări.

În calitate de partener de încredere al organizațiilor din sectorul public și privat, suntem obișnuiți să lucrăm la programe ERP la scară largă, să ajutăm la crearea unei echipe pentru ca organizaţiile mai mici să implementeze primul lor sistem ERP sau CRM și să lucrăm cu start-up-uri şi scale-up-uri.

Avem experiența, talentele și bineînțeles, propriile noastre sisteme ERP și CRM avansate pentru a vă ajuta să reușiți.
Daniel Ciochină
Team Leader IT Perm Division 
Hays Romania

Răspunsurile la întrebările dumneavoastră privind ERP și CRM

Care sunt cele mai importante tendințe ERP și CRM în 2021?

Cu atâtea schimbări, de unde să începem! Multe organizații avansează focusându-se pe modernizarea sistemelor ERP mai vechi cu scopul de a răspunde cerințelor dinamice ale clienților. Cloud ERP se dovedește a fi un game changer.
 
AI şi machine learning vor continua să fie încorporate în sistemele ERP și CRM, permițând o optimizare a proceselor din cadrul organizaţiilor, o mai mare personalizare și o mai bună colaborare cu clienții, cum ar fi prin utilizarea de chatbots. Pentru a avansa, veți dori să investiți în aceste domenii.
 
Low code sau no code CRM și ERP vor primi, de asemenea, mai multă atenție, deoarece permit o adaptare superioară și o personalizare a utilizatorilor non-tehnici de ERP și CRM.

Este greu de angajat profesioniști ERP și CRM în acest moment?

Absolut, dar ne plac provocările! Proiectele de transformare digitală s-au intensificat cu adevărat, în special pentru cei cu infrastructuri IT mari.
 
Acest lucru înseamnă că va fi dificil să atragem oamenii potriviți, în special pe cei cu experiență în cele mai noi tehnologii, cum ar fi implementările SAP S/4HANA sau capabilitățile AI, cum ar fi Salesforce Einstein.

Care sunt principalele competențe tehnice necesare în 2021 în cadrul ERP și CRM?

Expertiza în implementarea cloud va fi greu de securizat, deoarece există o creștere a cererii în toate organizaţiile, indiferent de dimensiunea acestora.
 
Angajatorii caută profesioniști cu experiență în tehnologii mai noi, cum ar fi AI, analiza predictivă și automatizarea robotică a proceselor, ceea ce conduce la concurenţă. Va trebui să vă mișcați rapid pentru a vă securiza talentele potrivite.

Ce soft skills ar trebui să am în vedere atunci când angajez profesioniști în ERP și CRM?

În cadrul ERP, abilitățile de gestionare a schimbărilor sunt esențiale pentru a finaliza cu succes o implementare sau o actualizare ERP. Legate de aceasta mai menţionăm abilități puternice de comunicare și de gestionare a stakeholderilor.
 
Aceste soft skills sunt, de asemenea, vitale în cadrul rolurilor CRM, în special abilitatea de a comunica cu un public non-tehnic într-un mod clar şi captivant.