POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE PRIVIND RECRUTAREA INTERNĂ A COMPANIEI HAYS
INTRODUCERE
- Această Politică de confidenţialitate privind recrutarea internă se aplică persoanelor care solicită angajarea în cadrul companiei Hays.
- Politica de confidenţialitate privind recrutarea internă descrie modul în care colectăm, utilizăm şi prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, precum şi modul în care ne respectăm obligaţiile legale faţă de dvs. în acest proces. Confidenţialitatea datelor dumneavoastră este importantă pentru noi şi ne angajăm să vă protejăm şi să vă garantăm drepturile de confidenţialitate a datelor.
- Dacă indicaţi faptul că doriţi, de asemenea, să vă prelucrăm datele cu caracter personal pentru a vă găsi locuri de muncă potrivite în cadrul organizaţiilor clienţilor companiei Hays sau al altor terţe părţi, în privinţa acestei prelucrări vi se va aplica Politica noastră de confidenţialitate generală. Aceasta poate fi găsită pe site-ul nostru web.
- Pentru evitarea incertitudinilor, această Politică de confidenţialitate recrutarea internă nu se aplică Angajaţilor companiei Hays atunci când aceştia solicită funcţii interne; dacă acesta este cazul dvs., consultaţi Politica de confidenţialitate a angajatului, document separat, care poate fi accesat prin intermediul intranetului companiei Hays.
- Dacă acceptaţi o ofertă de angajare în cadrul companiei Hays, trebuie să consultaţi Politica de confidenţialitate a angajatului pentru informaţii despre modul în care prelucrăm datele cu caracter personal ale Angajaţilor, care vă va fi furnizată în cadrul procesului de angajare.
- În înţelesul legislaţiei aplicabile privind protecţia datelor (incluzând, dar fără a se limita la Regulamentul general privind protecţia datelor (Regulamentul (UE) 2016/679) („RGPD”), compania responsabilă pentru datele dvs. cu caracter personal („Hays” sau „noi”) poate fi găsită în Anexa 1.
- Această Politică de confidenţialitate privind recrutarea internă poate fi modificată periodic. Dacă doriţi să aveţi acces la informaţii actualizate, vizitaţi acest site web, deoarece aici vom posta toate modificările în ceea ce priveşte modul în care abordăm confidenţialitatea datelor.
- În cazul în care vreunul din aspectele Politicii noastre de confidenţialitate privind recrutarea internă vă nemulţumeşte, vă puteți exercita drepturile legale, în cazurile relevante, şi de aceea, le-am descris şi pe acestea.
- Prezenta Politică de confidenţialitate privind recrutarea internă se aplică în ţările relevante din întreaga noastră reţea internaţională. În ceea ce priveşte confidenţialitatea datelor, diferite ţări pot avea abordări uşor diferite, aşa că pot exista şi anumite părţi ale acestei Politici de confidenţialitate privind recrutarea internă care se aplică doar anumitor ţări. Puteţi găsi rezumate ale termenilor specifici ţărilor în Anexa 3. Acest lucru ne permite să ne asigurăm că respectăm toate măsurile de protecţie privind confidenţialitatea datelor în vigoare, indiferent de locul în care vă aflaţi.
CE FEL DE DATE CU CARACTER PERSONAL COLECTĂM LA RECRUTARE?
- Colectăm date despre dvs. pentru a permite buna desfăşurare a procesului de recrutare, de exemplu în cazul în care avem un interes legitim şi considerăm că profilul dvs. este potrivit pentru un loc de muncă şi pentru a ne asigura că putem să ne respectăm obligaţiile legale şi de reglementare. În funcţie de circumstanţele relevante, de legile şi cerinţele locale aplicabile, putem colecta, dacă este cazul, unele dintre sau toate informaţiile enumerate mai jos, pentru a ne fi de ajutor în acest scop. Aceasta este o politică internaţională şi este important de observat că, în unele jurisdicţii, ne este restricţionată prelucrarea unora dintre datele prezentate mai jos. În astfel de cazuri, nu vom prelucra datele în jurisdicţiile respective. Pentru claritate, cele mai semnificative exemple de date pe care ne este permis, şi chiar avem obligaţia, să le prelucrăm în unele jurisdicţii, dar ne este interzis să le prelucrăm în altele, sunt prezentate în cea de-a doua parte a listei de mai jos:
- numele;
- vârsta/data naşterii;
- datele de contact, cum ar fi adresa, adresa de e-mail şi numărul de telefon;
- codul numeric personal;
- sexul;
- fotografia;
- starea civilă;
- CV-ul;
- detalii privind educaţia;
- istoricul profesional şi locurile de muncă anterioare;
- datele persoanei care poate oferi referinţe;
- semnătura dvs., inclusiv în format electronic;
- statutul de imigrant (dacă aveţi nevoie de permis de muncă);
- naţionalitatea/cetăţenia/locul naşterii;
- o copie a permisului dumneavoastră de conducere şi/sau a paşaportului/cărţii de identitate;
- codul de asigurări sociale (sau echivalentul din ţara dumneavoastră) şi orice alte date cu relevanţă fiscală;
- detalii despre postul/posturile dvs. actuale sau anterioare, inclusiv remuneraţia, planurile de pensie şi beneficiile;
- informaţii suplimentare, pe care alegeţi să ni le comunicaţi;
- informaţii suplimentare, pe care persoanele care dau referinţe despre dumneavoastră aleg să ni le comunice;
- orice informaţii suplimentare cerute de legislaţia locală; şi
- informaţii suplimentare pe care le aflăm din alte surse terţe.
- Aşa cum s-a menţionat mai sus, câteva dintre exemplele de date mai semnificative pe care le prelucrăm în unele jurisdicţii, dar pe care ne este interzis să le prelucrăm în altele (şi pe care, în mod corespunzător nu le prelucrăm în jurisdicţiile respective) includ:
- informaţii financiare (inclusiv în cazul în care este necesar să realizăm verificări ale trecutului financiar);
- informaţii despre diversitate, inclusiv rasă sau origine etnică, credinţe religioase sau de altă natură, sănătate fizică sau mentală, inclusiv informaţii legate de dizabilităţi;
- orientarea sexuală;
- informaţii biometrice;
- înregistrările camerelor de supraveghere dacă vă prezentaţi în incinta companiei noastre;
- detalii privind cazierul judiciar; şi
- comunicări pe care le trimiteţi către Hays care trec prin sistemele companiei Hays, inclusiv e-mailuri, mesaje instantanee, postări pe reţele de socializare, mesaje text şi mesaje bazate pe aplicaţii (cum ar fi WhatsApp).
- Vă rugăm să aveţi în vedere că listele susmenţionate de categorii de date cu caracter personal pe care le putem colecta, nu sunt exhaustive.
- Vom prelucra sau salva toate datele cu caracter personal menţionate mai sus pentru a ne asigura că procesul de recrutare se poate desfăşura uşor şi că astfel putem lua o decizie informată în legătură cu potrivirea dvs. pentru locul de muncă respectiv (sau pentru alte locuri de muncă corespunzătoare care ar putea fi disponibile, în funcţie de circumstanţe).
- În funcţie de tipul de date personale în discuţie şi de motivele pentru care le prelucrăm, în cazul în care refuzaţi să ne furnizaţi aceste date, este posibil să nu fim în măsură să continuăm procesul de recrutare.
- Pentru detalii cu privire la baza legală pe care o avem pentru a putea utiliza şi prelucra datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să consultaţi secţiunea de mai jos intitulată „Baza legală pentru prelucrarea de către noi a datelor dvs.”.
CUM COLECTĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?
În principal colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal în trei moduri:
- date cu caracter personal pe care ni le furnizați dumneavoastră;
- date cu caracter personal pe care le primim din alte surse; şi
- date cu caracter personal pe care le colectăm în mod automat.
Mai jos găsiţi câteva detalii suplimentare despre fiecare dintre aceste metode.
Date personale pe care ni le furnizaţi dumneavoastră
- Hays are nevoie să cunoască anumite informaţii despre dvs. pentru a desfăşura în mod corespunzător procesul de recrutare.
- Există numeroase moduri în care ne puteţi comunica informaţii. Dacă este cazul, dar şi în conformitate cu legislaţia şi cerinţele locale, acestea pot include:
- atunci când candidaţi pentru un loc de muncă în cadrul companiei Hays prin intermediul site-ului nostru web sau al unui alt portal de recrutare;
- atunci când candidaţi pentru un loc de muncă în cadrul companiei Hays prin trimiterea candidaturii pe e-mail;
- atunci când candidaţi pentru un loc de muncă în cadrul companiei Hays prin intermediul unor site-uri de joburi (cum ar fi Monster şi StepStone);
- atunci când candidaţi pentru un loc de muncă în cadrul companiei Hays prin intermediul site-urilor de socializare (cum ar fi LinkedIn);
- atunci când candidaţi pentru un loc de muncă în cadrul companiei Hays prin depunerea unui CV sau a unei candidaturi, pe hârtie sau prin mijloace electronice;
- atunci când vă înregistraţi pentru a primi mai multe informaţii din partea noastră la un târg de locuri de muncă sau la un alt eveniment privind cariera organizat de Hays, inclusiv atunci când solicitaţi să vă trimitem o copie a unei prezentări pe care am susţinut-o, dacă este cazul;
- atunci când candidaţi pentru programele noastre de mentorat sau burse;
- atunci când completaţi un formular de candidatură cu ocazia interviului dvs.;
- atunci când aţi contactat compania Hays anterior în calitate de candidat, solicitând serviciile Hays pentru găsirea unui loc de muncă într-o terţă organizaţie;
- informaţii pe care le furnizaţi Angajaţilor companiei Hays în cadrul comunicărilor din cadrul procesului de recrutare;
- atunci când completaţi testul nostru pentru un loc de muncă adecvat pe site-ul nostru web (dacă este disponibil în jurisdicţia dvs.).
Date cu caracter personal, pe care le primim din alte surse
- Totodată, primim date cu caracter personal despre dumneavoastră din alte surse. În funcţie de circumstanţele relevante, de legislaţia şi cerinţele locale aplicabile, acestea pot include datele cu caracter personal primite în următoarele situaţii:
- informaţii obţinute despre dumneavoastră atunci când căutăm în surse terţe, precum LinkedIn sau alte site-uri web profesionale, candidaţi pentru o potenţială recrutare la locuri de muncă din cadrul companiei Hays;
- atunci când un Angajat al companiei Hays vă recomandă, de exemplu prin intermediul echipelor noastre interne de recrutare, acesta ne va comunica informaţii cu caracter personal despre dvs.;
- dacă aţi fost direcţionat(ă) către noi de o agenţie de recrutare sau de către un consultant, este posibil ca aceasta/acesta să ne fi comunicat informaţii cu caracter personal despre dumneavoastră;
- informaţii obţinute prin intermediul uneia dintre echipele noastre interne de recrutare care a primit informaţiile despre dvs., de exemplu, prin intermediul unui site web de cariere sau a unui ghid de orientare profesională pentru absolvenţi;
- informaţii obţinute prin terţe părţi, precum foşti angajaţi ai companiei Hays care vă recomandă pentru un loc de muncă;
- informaţii obţinute despre dumneavoastră de la furnizori de servicii terţe părţi care desfăşoară verificări ale istoricului dumneavoastră în numele nostru;
- este posibil ca persoanele desemnate de dumneavoastră pentru a da referinţe să ne fi dezvăluit informaţii cu caracter personal despre dvs.; şi
- dacă faceţi clic pe „Îmi place” pe pagina noastră de Facebook sau ne „urmăriţi” pe Twitter (sau o altă acţiune similară), vom primi informaţiile dumneavoastră cu caracter personal de la acele site-uri.
Date cu caracter personal pe care le colectăm în mod automat
-
- comunicări pe care le trimiteţi către Hays care trec prin Sistemele companiei Hays, inclusiv e-mailuri, mesaje instantanee, postări pe reţele de socializare, mesaje text şi mesaje bazate pe aplicaţii (cum ar fi WhatsApp).
- atunci când accesaţi site-ul nostru, adresa dvs. IP, data, durata şi frecvenţa cu care accesaţi site-ul şi modul în care navigaţi în conţinutul site-ului. De asemenea, colectăm date de la dvs. atunci când ne contactaţi prin intermediul site-ului, de exemplu utilizând funcţia chat.
- prin cookies, atunci când vizitaţi site-ul nostru, conform setărilor referitoare la cookies din browserul dvs. Putem folosi datele provenite din utilizarea site-ului nostru web de către dvs. pentru a îmbunătăţi alte aspecte ale comunicării noastre cu dvs. Dacă doriţi să aflaţi mai multe despre cookies, inclusiv despre modul în care le utilizăm şi ce alegeri aveţi la dispoziţie, vă rugăm să consultaţi Politica noastră de confidenţialitate generală.
CUM UTILIZĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?
În general, utilizăm datele obţinute pentru recrutare în următoarele moduri:
- pentru a asigura buna desfăşurare a procesului de recrutare;
- pentru a evalua potrivirea dvs. pentru anumite locuri de muncă;
- pentru a desfăşura monitorizarea privind egalitatea de şanse (dacă acest lucru este aplicabil şi în conformitate cu cerinţele legislaţiei locale);
- pentru a ne facilita formularea, exercitarea sau contestarea unor acţiuni în instanţă; şi
- pentru a ne ajuta să vă ajutăm şi să înţelegem obligaţiile noastre legale în cazul în care suferiţi de o afecţiune medicală sau dizabilitate.
Mai jos găsiţi câteva detalii suplimentare despre fiecare dintre aceste scopuri.
Pentru a asigura buna desfăşurare a procesului de recrutare
- Mai jos am enumerat diferite moduri în care putem prelucra sau utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal în acest scop, dacă acest lucru este adecvat şi în conformitate cu legislaţia şi cerinţele locale:
- Colectarea datelor dvs. de la dumneavoastră şi din alte surse, precum persoanele desemnate de dvs. pentru a vă da referinţe;
o Transmiterea mai departe a datelor dvs. către persoanele care recrutează şi care ne ajută să găsim noi Angajaţi;
o Posibilitatea pe care o oferim persoanelor care recrutează să vă contacteze în legătură cu un loc de muncă;
-
- Posibilitatea pe care o oferim managerilor noştri în recrutare de a decide dacă să vă facă sau nu o ofertă de angajare;
- Determinarea termenilor pe baza cărora veţi lucra pentru noi;
- Transmiterea mai departe a datelor dvs. de către persoanele interne care recrutează, către managerii noştri în recrutare, referitor la potrivirea dvs. în vederea ocupării unei poziţii în cadrul companiei Hays;
- Evaluarea calificărilor dumneavoastră pentru o anumită funcţie sau sarcină, inclusiv deciziile de numire;
- Informarea dvs. despre rezultatele cererii dvs. de angajare;
- Verificarea informaţiilor pe care le-am primit, prin utilizarea unor resurse subcontractate (precum evaluările psihometrice sau testele de aptitudini) sau prin solicitarea unor informaţii (ca, de exemplu, referinţe, calificări şi eventuale condamnări penale anterioare, dacă acest lucru este adecvat şi în conformitate cu legislaţia locală);
- Stocarea şi transferul datelor dvs. (şi actualizarea acestora, dacă este necesar) în şi între bazele noastre de date interne pentru recrutare şi sistemele de urmărire a candidaţilor;
- Respectarea obligaţiilor noastre legale în legătură cu detectarea infracţiunilor sau colectarea de impozite şi taxe;
- Păstrarea unei înregistrări a momentului în care aţi participat la un interviu sau la o altă evaluare;
- Când facem demersurile necesare pentru a vă oferi un loc de muncă;
- Desfăşurarea de sondaje privind satisfacţia în legătură cu procesul nostru de recrutare;
- Cu respectarea cerinţelor legale locale specifice (confirmând faptul că, în unele dintre jurisdicţiile în care ne desfăşurăm activitatea, măsura în care ne este permis să desfăşurăm unele dintre aceste forme de prelucrare este limitată):
- monitorizarea comunicărilor pe care le trimiteţi către Hays care trec prin Sistemele companiei Hays, inclusiv e-mailuri, mesaje instantanee, postări pe reţele de socializare, mesaje text şi mesaje trimise prin aplicaţii (cum ar fi WhatsApp);
- ţinerea evidenţei datelor de securitate, astfel încât să putem fi siguri cine se află în incinta companiei noastre în orice moment; şi
- desfăşurarea de înregistrări de supraveghere în incintele noastre pentru a asigura siguranţa şi securitatea Angajaţilor şi a proprietăţii noastre.
- Desfăşurarea oricăror alte obligaţii sau cerinţe necesare care decurg din procesul de recrutare;
- Dacă sunteţi recrutat(ă) cu succes pentru un post, transferarea datelor dvs. cu caracter personal în sistemele noastre interne de Resurse Umane; şi
- Dacă solicitarea dvs. privind un post în cadrul companiei Hays nu are succes, este posibil să prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru a vă prezenta unui alt membru al echipei Hays, pentru a discuta dacă doriţi să continuăm să vă prelucrăm datele cu caracter personal pentru a vă ajuta să găsiţi un loc de muncă în cadrul unuia dintre clienţii noştri. În această situaţie, aţi deveni „candidat” şi s-ar aplica termenii Politicii noastre de confidenţialitate generale.
Evaluarea potrivirii dvs. pentru anumite posturi
- În plus faţă de procedurile de resurse umane obişnuite, pe măsura avansării tehnologice, este posibil ca pe viitor, să utilizăm sisteme de învăţare automată, crearea automată de profiluri şi utilizarea unor algoritmi pentru a ne facilita luarea deciziilor de recrutare şi pentru a evalua cu mai multă acurateţe potrivirea dumneavoastră pentru anumite funcţii, şi facilita luarea de către noi a altor decizii în legătură cu procesele de recrutare. Aceasta este o oportunitate incitantă pentru noi de a îmbunătăţi procedurile companiei noastre şi de a ne asigura că ne bucurăm cu toţii de un loc de muncă de succes. În circumstanţe relevante şi dacă este permis de lege, este posibil să vă cerem consimţământul pentru a desfăşura unele dintre aceste activităţi.
Pentru a întreprinde monitorizarea egalităţii de şanse
- Ne angajăm să asigurăm faptul că procesele noastre de Recrutare sunt aliniate la politica noastră privind egalitatea de şanse. În unele jurisdicţii în care este permisă prelucrarea acestor date în conformitate cu cerinţele legislaţiei locale, unele dintre datele pe care este posibil să le colectăm despre dumneavoastră se încadrează în categoria „informaţiilor despre diversitate”. Acestea pot fi informaţii despre apartenenţa dumneavoastră etnică, sex, dizabilități, vârstă, orientare sexuală, convingeri religioase sau de altă natură, aranjamente privind îngrijirea copiilor sau a persoanelor aflate în întreținere şi/sau apartenenţa social-economică. Atunci când este cazul şi numai în conformitate cu legislaţia şi cerinţele locale, vom utiliza aceste informaţii în mod anonimizat, pentru a monitoriza conformarea noastră cu cerinţele egalităţii de şanse.
Pentru a formula, exercita sau contesta acţiuni în instanţă
- În situaţii mai puţin obişnuite, putem utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a formula, exercita sau contesta acţiuni în instanţă.
Pentru a ne ajuta să vă sprijinim şi să înţelegem obligaţiile noastre legale în cazul în care suferiţi de o afecţiune medicală sau dizabilitate
- Dacă suferiţi de afecţiuni medicale sau dizabilităţi, este posibil, cu respectarea legilor şi cerinţelor locale, să înregistrăm date despre acestea pentru a putea ajusta în mod rezonabil interviul şi alte proceduri de recrutare, dacă este cazul.
Reţineţi că lista de mai sus privind modurile în care colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal în acest scop nu este exhaustivă.
Vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal numai în scopurile pentru care le colectăm, cu excepţia cazurilor în care considerăm în mod rezonabil că este necesar să le folosim în alt scop şi acel motiv este compatibil cu scopul iniţial. Dacă este nevoie să utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru un scop care nu are legătură cu scopul iniţial, vă vom anunţa şi vom indica care este baza legală care ne permite să facem acest lucru.
Pentru detalii cu privire la temeiul legal pe care îl avem pentru a putea utiliza şi prelucra datele dvs. cu caracter personal în modurile de mai sus, vă rugăm să consultaţi secţiunea de mai jos intitulată „Temeiul legal pentru prelucrarea de către noi a datelor dvs.”.
Vă rugăm să aveţi în vedere că, în anumite jurisdicţii în care ne desfăşurăm activitatea, este posibil să se aplice reguli suplimentare cu privire la modul în care utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal. Pentru mai multe informaţii în legătură cu astfel de reguli suplimentare din jurisdicţia dumneavoastră, consultaţi Anexa 3.
CUI ÎI COMUNICĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?
- Dacă este cazul şi în conformitate cu legislaţia şi cerinţele locale, este posibil să comunicăm anumite date cu caracter personal ale dumneavoastră, în diferite moduri şi din diferite motive, următoarelor categorii de persoane:
- oricăreia dintre companiile din grupul nostru (acestea pot include birourile noastre din străinătate);
- familiei dvs. şi reprezentanţilor dumneavoastră personali;
- unor terţe organizaţii externe (de exemplu cele care desfăşoară teste psihometrice), asociaţi în afaceri şi consilieri profesionali, pentru a ne permite să evaluăm potrivirea dvs. pentru locul de muncă vacant;
- dacă este relevant, unor companii de recrutare, care ne vor ajuta să găsim locul de muncă potrivit pentru dvs.;
- unor persoane şi organizaţii care deţin informaţii legate de referinţele dvs. sau de cererea dumneavoastră de a lucra cu noi, cum ar fi actuali sau foşti angajatori, educatori şi organisme de examinare, agenţii de imigraţie şi agenţii de ocupare a forţei de muncă şi recrutare;
- unor terţe părţi, pentru a respecta obligaţiile noastre legale, de exemplu în legătură cu cerinţele referitoare la imigraţie;
- unor terţe părţi care deţin informaţii financiare despre dumneavoastră, cum ar fi organizaţii financiare, agenţii de informaţii privind creditele şi colectarea datoriilor şi agenţii de urmărire;
- dacă este cazul, cadrelor medicale, precum medicului dumneavoastră de familie sau unui specialist în medicina muncii;
- unor furnizori de servicii - terţe părţi, care realizează funcţii în numele nostru (inclusiv consultanţi externi, asociaţi în afaceri şi consilieri profesionali, cum ar fi, avocaţi, auditori, contabili, funcţii de asistenţă tehnică şi consultanţi IT, care realizează activităţi de testare şi dezvoltare pe sistemele noastre informatice);
- furnizorilor de servicii IT externalizate şi furnizorilor de servicii de stocare de documente - terţe părţi, atunci când avem încheiat un acord de prelucrare adecvat (sau măsuri de protecţie similare);
-
- terţelor părţi implicate în sau care oferă asistenţă în legătură cu litigii (inclusiv consilieri juridici, martori, experţi şi autorităţi judiciare şi cvasijudiciare);
- terţelor părţi cu care avem încheiate acorduri, pentru furnizarea unor servicii de verificare a referinţelor, calificărilor şi condamnărilor penale, în măsura în care aceste verificări sunt adecvate şi în conformitate cu legislaţia locală; şi
- în cazul în care Hays fuzionează cu sau este cumpărată de o altă companie în viitor (sau se află în discuţii semnificative în legătură cu o astfel de posibilitate), vă putem comunica datele personale noilor proprietari (potenţiali) ai activităţii sau companiei.
CUM PĂSTRĂM ÎN SIGURANŢĂ DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?
- Pentru noi, este important să protejăm informaţiile despre dumneavoastră. De aceea, implementăm măsuri adecvate, care au ca scop prevenirea accesului neautorizat la datele dumneavoastră cu caracter personal şi a utilizării lor abuzive. Acestea includ măsuri de gestionare a oricărei încălcări suspectate a securităţii datelor.
- Ne angajăm să luăm toate măsurile rezonabile şi adecvate pentru a proteja datele cu caracter personal pe care le deţinem împotriva unor abuzuri, pierderi sau a accesului neautorizat. Facem acest lucru având implementate o serie de măsuri tehnice şi organizatorice adecvate.
- În cazul în care suspectaţi orice utilizare abuzivă sau pierdere de date sau acces neautorizat la datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne anunţaţi imediat. Detalii despre cum ne puteţi contacta, pot fi găsite în Anexa 1.
PENTRU CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?
- Conform drepturilor dvs. (după cum s-a explicat în această Politică de confidenţialitate privind recrutarea internă) vom prelucra în mod obişnuit datele dvs. din momentul în care ne contactaţi prima dată şi le vom reţine pentru o perioadă care va dura până după încheierea procesului de recrutare. Durata precisă a perioadei de timp va depinde de tipul de date, de nevoile noastre legitime de afaceri şi de alte legi sau reglementări care ne pot cere să le păstrăm pentru anumite perioade minime. De exemplu, le putem reţine o anumită perioadă pentru a respecta cerinţele legale locale legate de verificările privind imigraţia sau pentru a ne permite să răspundem oricăror întrebări pe care le-aţi putea avea despre procesul de recrutare pe viitor.
- În determinarea perioadei de stocare corespunzătoare pentru diferite tipuri de date cu caracter personal, luăm în considerare întotdeauna cantitatea, tipul şi sensibilitatea respectivelor date cu caracter personal, riscul potenţial de prejudicii cauzate de utilizarea sau dezvăluirea neautorizată a acelor date cu caracter personal, scopurile pentru care trebuie să le prelucrăm şi dacă putem atinge acele scopuri prin alte mijloace (desigur, pe lângă asigurarea faptului că ne respectăm obligaţiile legale, regulamentare şi de management al riscului, după cum s-a descris mai sus).
- După ce am decis că nu mai este nevoie să deţinem datele dumneavoastră cu caracter personal, le vom şterge din sistemele noastre.
CUM PUTEŢI ACCESA, MODIFICA SAU RETRAGE DATELE CU CARACTER PERSONAL PE CARE NI LE-AŢI furnizat?
Unul dintre obiectivele principale ale RGPD este acela de a proteja şi clarifica drepturile cetăţenilor UE şi ale persoanelor din UE cu privire la confidenţialitatea datelor. Chiar dacă deţinem deja datele dumneavoastră cu caracter personal, aveţi în continuare diferite drepturi în legătură cu acestea, pe care le prezentăm mai jos.
În legătură cu aceste drepturi (inclusiv dacă doriţi să exercitaţi oricare dintre ele), vă rugăm să ne contactaţi folosind detaliile din Anexa 1. Vom încerca să soluționăm cererea dumneavoastră fără întârzieri suplimentare şi, în orice caz, în termen de o lună (în funcţie de prelungirile de termen la care avem dreptul prin lege). Vă rugăm să aveţi în vedere că putem păstra o înregistrare a comunicărilor dvs., pentru a putea rezolva toate problemele ridicate de dumneavoastră.
RGPD vă oferă următoarele drepturi în legătură cu datele dumneavoastră cu caracter personal:
- Acest drept vă dă posibilitatea să vă opuneţi prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi, atunci când facem acest lucru pentru unul din următoarele patru motive: (i) deoarece se încadrează în interesele noastre legitime; (ii) pentru ca noi să putem executa o sarcină în interes public sau să exercităm o autoritate oficială; (iii) pentru a vă trimite materiale de marketing direct; şi (iv) în scopuri ştiinţifice, istorice, de cercetare sau statistice.
- Categoria „intereselor legitime” de mai sus este cel mai probabil a se aplica în legătură cu procesele noastre de recrutare şi, dacă opoziţia dvs. se referă la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi, pentru că noi considerăm acest lucru necesar pentru interesele noastre legitime, trebuie să acţionăm în urma opoziţiei dvs. prin încetarea activităţii respective, cu excepţia situaţiilor în care:
- putem arăta că avem motive legitime imperioase pentru prelucrarea datelor, care au prioritate faţă de interesele dumneavoastră; sau
-
- prelucrăm datele dumneavoastră pentru a formula, exercita sau contesta o acţiune în instanţă.
Dreptul de a vă retrage consimţământul
- În situaţia în care am obţinut consimţământul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scopul anumitor activităţi (de exemplu, pentru elaborarea automată de profiluri), vă puteţi retrage oricând acest consimţământ, iar noi vom înceta să desfăşurăm respectiva activitate, la care aţi consimţit anterior, cu excepţia cazului în care considerăm că există un alt temei legal care justifică prelucrarea în continuare a datelor dumneavoastră de către noi în acest scop, caz în care vă vom informa cu privire la această situaţie.
Dreptul deținătorului datelor de a depune o cerere de acces (CASD)
- Ne puteţi cere să confirmăm ce informaţii deţinem despre dumneavoastră, în orice moment, precum şi să modificăm, actualizăm sau să ştergem aceste informaţii. Vă putem cere mai multe informaţii despre solicitarea dumneavoastră. Dacă vă oferim acces la informaţiile pe care le deţinem despre dumneavoastră, nu vă vom percepe nicio taxă pentru aceasta, decât dacă cererea dvs. este „în mod evident nefondată sau excesivă”. Dacă ne veţi solicita şi alte copii ale acestor informaţii, vă vom putea percepe un cost administrativ rezonabil, dacă legea permite. În cazul în care legea ne permite, putem refuza cererea dumneavoastră. Dacă refuzăm cererea dumneavoastră, vă vom aduce la cunoștință motivele pentru care facem acest lucru.
- Vă rugăm să aveţi în vedere că, în anumite jurisdicţii în care ne desfăşurăm activitatea, respectăm, în plus, cerinţe legislative locale cu privire la cererile de acces la datele subiectului şi putem refuza cererea dvs. în concordanţă cu aceste legi. Pentru mai multe informaţii în legătură cu astfel de reguli suplimentare din jurisdicţia dumneavoastră, consultaţi Anexa 3.
- În anumite circumstanţe, aveţi dreptul de a ne cere să „ştergem” datele dumneavoastră cu caracter personal. În mod normal, informaţiile trebuie să întrunească unul din următoarele criterii:
- datele nu mai sunt necesare în scopul pentru care le-am colectat şi/sau prelucrat iniţial;
- v-aţi retras consimţământul, pe care ni l-aţi dat anterior pentru a vă prelucra datele şi nu există alt motiv valid pentru ca noi să continuăm prelucrarea;
- datele au fost prelucrate în mod ilicit (adică într-un mod care nu este în conformitate cu RGPD);
- este necesar ca datele să fie şterse, pentru a ne conforma obligaţiilor pe care le avem în calitate de operator de date cu caracter personal conform legislaţiei UE sau a statului membru; sau
- dacă prelucrăm datele, deoarece credem că este necesar să facem acest lucru în vederea intereselor noastre legitime, dumneavoastră vă opuneţi prelucrării, iar noi nu putem demonstra motive legitime imperative pentru a continua prelucrarea.
- Vă rugăm să aveţi în vedere că, în anumite jurisdicţii în care ne desfăşurăm activitatea, respectăm, în plus, cerinţe legislative locale cu privire la dreptul subiectului privind ştergerea datelor sale şi putem refuza cererea dumneavoastră în conformitate cu legile locale. Pentru mai multe informaţii în legătură cu astfel de reguli suplimentare din jurisdicţia dumneavoastră, consultaţi Anexa 3.
- Vom avea dreptul de a refuza să ne conformăm solicitării dumneavoastră de ştergere doar pentru unul din următoarele motive:
- pentru a ne exercita dreptul la libertatea de expresie şi informare;
- pentru a ne conforma obligaţiilor legale, pentru realizarea unei sarcini de interes public sau pentru a exercita o autoritate oficială;
- pentru motive de sănătate de interes public;
- pentru scopuri de arhivare, cercetare ori statistice; sau
- pentru a exercita sau a contesta o acţiune în instanţă.
- Atunci când ne conformăm unei cereri valide de ştergere a datelor, vom parcurge toți pașii rezonabili pentru a şterge datele relevante.
Dreptul de a restricţiona prelucrarea
- În anumite circumstanţe, aveţi dreptul de a ne cere să restricţionăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale. Acest lucru înseamnă că vom putea doar să continuăm să vă stocăm datele, nemaiputând realiza nicio activitate de prelucrare cu acestea, până când intervine una din următoarele situaţii: (i) una din circumstanţele enumerate mai jos este soluționată; (ii) vă daţi consimţământul; sau (iii) continuarea prelucrării este necesară, fie pentru a formula, exercita sau contesta acţiuni în instanţă, fie pentru a proteja drepturile altei persoane, ori din motive importante de interes public al UE sau al unui stat membru UE.
- Circumstanţele în care aveţi dreptul să cereţi restricţionarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt următoarele:
- în cazul în care contestaţi corectitudinea datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm în legătură cu dumneavoastră. În acest caz, prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal va fi restricţionată pe perioada în care este verificată corectitudinea lor;
- în cazul în care vă opuneţi prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi, în vederea intereselor noastre legitime. În acest caz, puteţi cere ca datele să fie restricţionate până când vom verifica motivele pentru care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal;
- în cazul în care prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal este ilegală, însă mai degrabă preferaţi ca noi să restricţionăm prelucrarea acestora decât să ştergem datele; şi
- atunci când nu mai avem nevoie să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, însă ne cereţi datele pentru a formula, exercita sau contesta acţiuni în instanţă.
- În cazul în care am comunicat datele dumneavoastră cu caracter personal unor terţe părţi, le vom notifica cu privire la restricţionarea prelucrării, cu excepţia cazului în care acest lucru este imposibil sau presupune un efort disproporţionat. Desigur, vă vom notifica înainte de a ridica orice restricţie asupra prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal.
- De asemenea, aveţi dreptul de a ne cere să corectăm orice date cu caracter personal incorecte sau incomplete, pe care le deţinem despre dumneavoastră, inclusiv prin intermediul furnizării unei declaraţii suplimentare. În cazul în care am comunicat datele dumneavoastră cu caracter personal unor terţe părţi, le vom notifica cu privire la corectare, cu excepţia cazului în care acest lucru este imposibil sau presupune un efort disproporţionat. De asemenea, puteţi solicita detalii privind părţile terţe cărora le-am dezvăluit datele cu caracter personal incorecte sau incomplete. Atunci când vom considera rezonabil să nu ne conformăm solicitării dumneavoastră, vă vom explica motivele deciziei noastre.
- Dacă doriţi, aveţi dreptul să vă transferaţi datele cu caracter personal între operatorii de date. De fapt, acest lucru înseamnă că puteţi să transferaţi datele pe care le deţinem despre dumneavoastră unui alt posibil angajator sau unei părţi terţe. Pentru a vă permite să faceţi acest lucru, vă vom furniza datele într-un format electronic general utilizat, astfel încât să puteţi transfera datele unui alt posibil angajator. Ca alternativă, putem transfera noi datele, direct, pentru dumneavoastră. Acest drept la portarea datelor se aplică: (i) datelor cu caracter personal prelucrate de noi în mod automat (adică fără intervenţie umană); (ii) datelor cu caracter personal furnizate de dumneavoastră; şi (iii) datelor cu caracter personal prelucrate de noi pe baza consimţământului dvs. sau în vederea îndeplinirii unui contract.
Dreptul de a depune plângeri la autoritatea de supraveghere
- De asemenea, aveţi dreptul de a depune plângeri la autoritatea dumneavoastră locală de supraveghere. Detalii despre cum o puteţi contacta, pot fi găsite în Anexa 2.
Dacă doriţi să exercitaţi vreunul din aceste drepturi, sau să vă retrageţi consimţământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal (acolo unde consimţământul este baza noastră legală pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal), detalii despre cum ne puteţi contacta veţi găsi în Anexa 1. Vă rugăm să aveţi în vedere că putem păstra evidența comunicărilor dvs., pentru a putea rezolva toate problemele ridicate de dumneavoastră.
Este important ca informaţiile cu caracter personal pe care le deţinem despre dumneavoastră să fie corecte şi actuale. Vă rugăm să ne informaţi dacă informaţiile dumneavoastră cu caracter personal se modifică în perioada pentru care deţinem datele dvs.
CINE ESTE RESPONSABIL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?
- Puteţi afla ce entitate Hays este responsabilă pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, precum şi unde anume se află aceasta, din Anexa 1.
- Dacă aveţi comentarii sau sugestii privind această Politică de confidenţialitate privind recrutarea internă, contactaţi-ne folosind detaliile din Anexa 1. Pentru noi, confidenţialitatea este importantă, de aceea vă vom contacta cât mai curând posibil.
CUM STOCĂM ŞI CUM TRANSFERĂM DATELE DVS. PE PLAN INTERNAŢIONAL?
- Hays este o agenţie de recrutare la nivel global – acest lucru ne oferă posibilitatea să oferim servicii la standardele înalte. Pentru a continua să ne desfăşurăm activitatea în acest fel şi să îndeplinim obiectivele descrise în această Politică de confidenţialitate privind recrutarea internă, este posibil ca datele dumneavoastră să fie transferate următorilor destinatari aflaţi în afara jurisdicţiei dvs.:
- între entităţile Hays şi în cadrul acestora;
-
- către un furnizor de servicii de stocare în cloud; şi
- către alte părţi terţe, după cum se menţionează mai sus în secţiunea „Cui îi comunicăm datele dvs. cu caracter personal?”
- Dorim să ne asigurăm că datele dumneavoastră sunt stocate şi transferate într-un mod sigur. De aceea, vom transfera datele în afara Spaţiului Economic European sau SEE (care cuprinde statele membre ale Uniunii Europene, împreună cu Norvegia, Islanda şi Liechtenstein) doar în cazul în care acest lucru este compatibil cu legislaţia privind protecţia datelor, iar mijlocul de transfer oferă suficiente garanţii în raport cu datele dumneavoastră, de exemplu:
- prin intermediul unui acord privind transferarea datelor, care să includă clauzele contractuale actuale standard, adoptate de Comisia Europeană în vederea transferării datelor cu caracter personal de către operatorii de date din SEE către operatorii de date şi persoanele împuternicite de aceştia din jurisdicţii lipsite de o legislaţie adecvată în domeniul protecţiei datelor;
- prin semnarea Cadrului privind protecţia vieţii private UE-SUA pentru transferul datelor cu caracter personal de la entităţi din UE la entităţi din Statele Unite ale Americii sau orice acord echivalent în legătură cu alte jurisdicţii;
- în cazurile în care transferăm datele dumneavoastră către o ţară în care Comisia Europeană a constatat existenţa legislaţiei adecvate în privinţa nivelului de protecţie a datelor din ţara respectivă;
- atunci când acest lucru este necesar pentru încheierea sau executarea unui contract între noi şi o terţă parte, iar transferul este în interesul dumneavoastră, în scopul acelui contract (de exemplu, dacă trebuie să transferăm datele dvs. unui furnizor de beneficii din afara SEE); sau
- atunci când v-aţi dat acordul pentru transferarea datelor.
- Pentru a asigura un nivel de protecţie adecvat informaţiilor dumneavoastră cu caracter personal, am stabilit proceduri adecvate împreună cu terţele părţi cărora le comunicăm datele dvs. cu caracter personal pentru a asigura faptul că acestea sunt tratate de respectivele terţe părţi într-un mod care este conform cu şi respectă legislaţia privind protecţia datelor.
BAZA LEGALĂ PENTRU PRELUCRAREA DE CĂTRE NOI A DATELOR DUMNEAVOASTRĂ
Există mai multe modalităţi diferite în care putem să vă prelucrăm în mod legal datele. Acestea sunt prezentate mai jos.
În situaţia în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este în interesul nostru legitim
- Articolul 6(1)(f) din RGPD este cel relevant în acest sens – acesta afirmă că putem prelucra datele dumneavoastră atunci când acest lucru „este necesar în scopul intereselor [noastre] legitime sau ale unei terţe părţi, cu excepţia cazului în care aceste interese sunt surclasate ca prioritate de interesele, drepturile sau libertăţile fundamentale [ale dvs.] care impun protejarea datelor cu caracter personal.”
- Considerăm că următoarele sunt exemple neexhaustive de activităţi de prelucrare care servesc intereselor noastre legitime, pe care să le desfăşurăm pentru a putea derula un proces de recrutare de succes:
- evaluarea gradului de potrivire a dvs. pentru un loc de muncă în cadrul companiei Hays;
- informarea dvs. despre rezultatele candidaturii dvs. pentru angajare;
- pentru scopurile noastre administrative interne;
- pentru a face verificări corespunzătoare privind istoricul dvs.; şi
- pentru a ne facilita formularea, exercitarea sau contestarea unor acţiuni în instanţă.
- Puteţi găsi mai multe exemple de moduri în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în scopurile intereselor noastre legitime în lista neexhaustivă de mai sus, sub titlul „Pentru a asigura buna desfăşurare a procesului nostru de recrutare”.
În situaţia în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este necesară pentru ca noi să ne îndeplinim obligaţiile legale
- Aşa cum avem obligaţii faţă de dumneavoastră care apar în legătură cu procesele noastre de recrutare, avem şi alte obligaţii legale pe care trebuie să le respectăm. Articolul (6)(1)(c) al RGPD stipulează că vă putem prelucra datele cu caracter personal dacă această prelucrare „este necesară pentru respectarea unei obligaţii legale care ne vizează [pe noi]”.
- Exemple privind obligaţiile noastre legale pot fi găsite în lista neexhaustivă prezentată mai sus sub titlul „Pentru a asigura buna desfăşurare a procesului nostru de recrutare”.
În situaţia în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sensibile este necesară pentru ca noi să ne exercităm drepturile sau să ne îndeplinim obligaţiile legate de legislaţia muncii şi asigurările sociale
- Uneori va fi necesar să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sensibile pe parcursul procesului de recrutare. Articolul 9(2)(b) al RGPD ne permite să facem acest lucru dacă prelucrarea este „necesară în scopul îndeplinirii obligaţiilor şi exercitării drepturilor specifice [ale noastre sau ale dvs.]... în domeniul legislaţiei privind angajarea, asigurările sociale şi protecţia socială”, atât timp cât acest lucru este permis de lege.
- Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sensibile în scopul asigurării respectării obligaţiilor noastre privind egalitatea de şanse dacă acest lucru este în conformitate cu legislaţia locală, dar, de asemenea, este posibil să prelucrăm alte elemente ale datelor dvs. cu caracter personal sensibile pe parcursul procesului de recrutare, din alte motive. Puteţi afla cum prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sensibile în contextul procesului de recrutare din lista neexhaustivă de la secţiunea „Pentru a asigura buna desfăşurare a procesului de recrutare”.
- Dacă este cazul şi conform oricăror legi şi cerinţe locale, este posibil să prelucrăm şi datele dvs. medicale pentru a putea să vă oferim asistenţă corespunzătoare dacă suferiţi de o afecţiune medicală sau aveţi o dizabilitate, pentru a determina ajustările rezonabile pe care le-am putea face în legătură cu interviul sau cu alte proceduri de recrutare. Puteţi găsi mai multe informaţii despre acest lucru aici.
- Vă rugăm să aveţi în vedere că, în anumite jurisdicţii în care ne desfăşurăm activitatea, se aplică reguli suplimentare cu privire la modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sensibile. Pentru mai multe informaţii în legătură cu astfel de cerinţe suplimentare din jurisdicţia dumneavoastră, consultaţi Anexa 3.
În situaţia în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este necesară pentru ca noi să formulăm, exercităm sau să contestăm acţiuni în instanţă
- Uneori poate fi necesar să prelucrăm date cu caracter personal şi date cu caracter personal sensibile în legătură cu exercitarea sau contestarea de acţiuni în instanţă. Articolul 9(2)(f) al RGPD permite acest lucru în cazul în care prelucrarea „este necesară pentru formularea, exercitarea sau contestarea de acţiuni în instanţă sau ori de câte ori instanţele acţionează în calitate judiciară”.
- Această situaţie ar putea surveni, de exemplu, în cazul în care avem nevoie de consiliere juridică în legătură cu proceduri juridice sau suntem obligaţi de lege să păstrăm sau să dezvăluim anumite informaţii ca parte a procesului juridic.
În situaţia în care ne daţi permisiunea de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal
- În circumstanţe foarte limitate, suntem obligaţi să obţinem consimţământul dvs. (informat) înainte de a putea desfăşura anumite activităţi de prelucrare ale datelor dumneavoastră cu caracter personal. Articolul 4(11) al RGPD statuează că, consimţământ (informat) este „orice indicaţie liber exprimată, specifică, informată şi neechivocă privind dorinţele titularului datelor, prin care acesta îşi dă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal legate de persoana sa printr-o declaraţie sau printr-o acţiune afirmativă clară.” În limbaj comun, aceasta înseamnă că:
- va trebui să ne daţi consimţământul în mod liber, fără ca noi să exercităm asupra dumneavoastră vreo formă de presiune;
- va trebui să ştiţi pentru ce vă daţi consimţământul - astfel, ne vom asigura că vă oferim suficiente informaţii;
- va trebui să vi se ceară să vă daţi consimţământul numai pentru câte o singură activitate de prelucrare – prin urmare evităm „gruparea împreună” a consimţămintelor care ar putea face să nu ştiţi exact pentru ce v-aţi dat consimţământul; şi
- atunci când ne daţi consimţământul, va trebui să aveţi o iniţiativă pozitivă şi afirmativă - probabil, bifând o căsuţă pe care o vom pune la dispoziţie în acest scop, pentru a îndeplini această cerinţă într-un mod clar şi neechivoc.
- Pe măsură ce vom introduce aceste activităţi de prelucrare care necesită consimţământul dumneavoastră, vă vom oferi mai multe informaţii, astfel încât să puteţi decide dacă doriţi să vă daţi consimţământul (informat).
- Vă rugăm să aveţi în vedere că, în anumite jurisdicţii în care ne desfăşurăm activitatea, respectăm, în plus, cerinţe legislative locale cu privire la obţinerea consimţământului. Pentru mai multe informaţii în legătură cu astfel de cerinţe suplimentare din jurisdicţia dumneavoastră, consultaţi Anexa 3.
- Aveţi dreptul de a vă retrage consimţământul în raport cu aceste activităţi. Puteţi face acest lucru oricând, iar detalii despre cum să faceţi acest lucru pot fi găsite mai sus, la secţiunea intitulată „Dreptul de a vă retrage consimţământul”.
Nu credem că vreuna dintre activităţile de mai sus vă prejudiciază în vreun fel. Cu toate acestea, aveţi dreptul de a vă opune prelucrării de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal, în anumite circumstanţe. Dacă doriţi să ştiţi mai multe despre aceste circumstanţe şi despre cum să vă opuneţi activităţilor noastre de prelucrare, consultaţi subsecţiunea intitulată „Dreptul de a vă opune”.
Acest document cuprinde drepturi de proprietate intelectuală (inclusiv drepturi de autor) care sunt deținute sau acordate Hays. Toate drepturile sunt rezervate. Nicio parte a acestui document nu poate fi reprodusă pe nici un suport fără permisiunea scrisă prealabilă a titularului drepturilor. Orice încălcare a drepturilor de autor sau a altor drepturi de proprietate intelectuală poate conduce la adoptarea de măsuri civile.
ANEXA 1 – CUM PUTEM FI CONTACTAŢI
Ţara în care depuneţi cererea de a deveni Angajat(ă) al/a companiei Hays |
Entitatea Hays responsabilă pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal va depinde de compania care este partenerul contractual în acordul respectiv, dintre cele din lista de mai jos |
Cum puteţi lua legătura cu noi:
|
România |
|
Ne puteți scrie la următoarea adresă: Bucharest, Premium Plaza, 63-69 Dr. Iacob Felix Street, 7th floor, 011033
Alternativ, puteți trimite un e-mail către: |
ANEXA 2 – CUM SĂ CONTACTAŢI AUTORITATEA DUMNEAVOASTRĂ LOCALĂ DE SUPRAVEGHERE
Ţara în care depuneţi cererea de a deveni Angajat(ă) a companiei Hays |
Detalii cu privire la autoritatea dumneavoastră locală de supraveghere |
România |
Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. O puteţi contacta în următoarele moduri: • Telefon: (+40) 318.059.211 • E-mail: anspdcp@dataprotection.ro • Poştă: Bd G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poştal 010336, Bucureşti, România • Fax: (+40) 318.059.602 |
ANEXA 3 – VARIAŢII ÎN FUNCŢIE DE ŢARĂ ALE POLITICII DE CONFIDENŢIALITATE PRIVIND recrutareA INTERNĂ
JURISDICŢIE |
CERINŢĂ LEGISLATIVĂ SPECIFICĂ ŢĂRII |
România |
Nicio prevedere a acestei Politici de confidenţialitate privind recrutarea internă nu va autoriza compania Hays să colecteze şi să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal prin încălcarea legilor şi regulamentelor locale privind protecţia datelor din această jurisdicţie şi a cerinţelor specifice stipulate de autoritatea locală de protecţie a datelor referitoare la colectarea sau prelucrarea tipurilor specifice de date, inclusiv a celor cu caracter personal sensibile. NOTĂ: ACEASTĂ ANEXĂ VA FI ACTUALIZATĂ ATUNCI CÂND LEGEA DE IMPLEMENTARE LOCALĂ VA FI FINALIZATĂ |
- Ştergere – În prezent este practic imposibilă garantarea ştergerii permanente şi iremediabile a datelor electronice. În plus, aşa cum v-am explicat în această Politică de confidenţialitate privind recrutarea internă, uneori este posibil să fim obligaţi de legislaţie sau de regulamente, ori să avem nevoie din motive de management al riscului, să păstrăm posibilitatea de a accesa anumite elemente ale datelor cu caracter personal. Totuşi, angajamentul nostru faţă de dumneavoastră este că, după ce se ajunge la sfârşitul perioadei nominale de păstrare a datelor dvs. cu caracter personal sau în cazul în care primim o solicitare valabilă de la dumneavoastră de a le şterge, vom implementa măsuri specifice operaţionale şi privind sistemele pentru a ne asigura că datele dvs. devin „inutilizabile”. Aceasta înseamnă că, chiar dacă datele vor exista în continuare din punct de vedere tehnic pe un sistem de arhivare, ne vom asigura că acestea nu pot fi accesate de niciunul dintre sistemele noastre operaţionale, procesele sau angajaţii noştri. Numai un număr foarte mic (şi aceasta înseamnă excepţional de mic) de angajaţi cu funcţii superioare, în situaţii foarte limitate (şi aceasta, din nou, înseamnă excepţional de limitate) şi stabilite cu atenţie, va putea restaura datele dumneavoastră cu caracter personal astfel încât acestea să poată fi vizualizate pentru acele scopuri legitime. După ce stabilim că au expirat toate perioadele de păstare relevante, autorizate din punct de vedere legal (în prezent, ne aşteptăm la o perioadă de până la nouă luni, dacă nu suntem obligaţi din punct de vedere legal să deţinem datele dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă decât aceasta), vom face pasul final suplimentar de a realiza o „ştergere avansată”, care va presupune că nici măcar acel număr foarte limitat de angajaţi cu funcţii superioare nu vor putea să vă restaureze datele cu caracter personal.
- Regulamentul general privind protecţia datelor („RGPD”) – un instrument statutar al Uniunii Europene, având drept scop armonizarea legislaţiei europene privind protecţia datelor. Data intrării sale în vigoare este 25 mai 2018 şi orice referiri la acesta trebuie interpretate ca incluzând legislaţia naţională care îl implementează.
- Recrutare – aceasta se referă la persoanele fizice care solicită angajarea în cadrul companiei Hays. Nu se referă la candidaţii, adică solicitanţii şi posibilii solicitanţi pentru toate posturile pentru care se fac anunţuri de angajare sau care sunt promovate de către Hays în numele clienţilor săi sau al altor părţi terţe.
- Date cu caracter personal sensibile – acestea sunt date cu caracter personal care conţin informaţii precum originea dvs. rasială sau etnică, opiniile dvs. politice sau credinţele religioase, informaţii care arată dacă sunteţi membru/membră al/a unui sindicat, sănătatea dvs. fizică şi mentală, datele dvs. genetice şi biometrice, date legate de viaţa dvs. sexuală şi de orientarea sexuală şi date care arată dacă aţi comis sau s-a afirmat că aţi fi comis o infracţiune. Din cauza specificului datelor cu caracter personal sensibile, legislaţia de protecţie a datelor este mult mai strictă în ceea ce priveşte modul în care trebuie deţinute şi prelucrate aceste date. Vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal sensibile numai dacă este cazul şi în conformitate cu cerinţele legale locale.
- Angajaţi – termenul include foştii şi actualii angajaţi şi stagiari implicaţi direct în activitatea Hays (sau care au acceptat o ofertă de implicare) precum şi anumiţi alţi lucrători care sunt sau au fost implicaţi în activitatea de furnizare de servicii către Hays (chiar dacă aceştia nu sunt clasificaţi drept angajaţi). În acest sens, includem şi angajaţii Hays care sunt implicaţi în lucrul la sediile clienţilor conform termenilor contractelor de Externalizare a procesului de recrutare (RPO) sau furnizarea de servicii gestionate (MSP). În scop de ilustrare, în general, atunci când unei persoane i se acordă acces la intranetul companiei Hays, aceasta se va afla sub incidenţa termenilor Politicii de confidenţialitate a angajatului şi nu ai acestei Politici interne de confidenţialitate la recrutare.
- Sisteme – includ sisteme de telefonie, computere, internet şi Wi-Fi, software şi portaluri, conturi şi/sau reţele care aparţin, sunt controlate sau utilizate de către Hays, care sunt folosite pentru a transmite, efectua şi/sau primi comunicaţii sau care sunt folosite în alt fel în cursul activităţii companiei Hays, inclusiv software-ul portalului candidaţilor şi sistemele de gestionare a relaţiilor cu clienţii (CRM).