ACCEPTAREA UNEI OFERTE

 

Interviul s-a terminat și v-a fost oferită slujba?

 

Felicitări! Cu toate acestea, sunt încă lucruri care trebuie luate în considerare. Asigurați-vă că ați confirmat toate detaliile în avans și astfel veți putea începe o nouă etapă din carieră într-un mod pozitiv.

În timp ce acceptarea unei oferte vă entuziasmează, refuzarea unei oferte poate fi un pic inconfortabilă. Refuzarea unei oferte este o ocazie excelentă de a vă construi brand-ul personal și de a păstra relația cu oamenii din acea organizație.

În cele ce urmează veţi regăsi câteva recomandări:

  • Nu luați o decizie pripită, acordați potențialului angajator un interval de timp și respectați-l. Contactați consultantul dvs., discutaţi cu colegii, familia și acordați-vă timp de gândire.
  • Fiți realist/ă. Revizuiți cerințele noului loc de muncă și motivele pentru care vi l-ați dori.
  • Toată comunicarea trebuie să se realizeze în scris. Asigurați-vă că ați citit cu atenție detaliile ofertei și ați confirmat totul prin e-mail.
  • Fiți entuziasmat/ă! Acesta este următorul capitol din cariera dvs. și rezultatul pentru care ați lucrat în tot acest timp. Transmiteți acest lucru noului angajator pentru a sublinia faptul că a luat decizia potrivită.
  • Păstrați întotdeauna relația creată, chiar dacă acea companie nu este potrivită pentru dvs.
  • Fiţi ferm convinşi că ați luat decizia potrivită.

În cazul în care doriţi să refuzaţi oferta, asigurați-vă că ați contactat consultantul dvs. înainte, fiți sincer/ă și explicați de ce aţi decis acest lucru. Unul dintre motivele pentru care refuzaţi o ofertă poate fi legat de inflexibilitatea angajatorului de a discuta oferta şi pachetul salarial. În acest caz, vă recomandăm să discutați cu recrutorul dvs. și să-i cereţi sfatul.

Sunteți în căutarea unui job?

Aflați care este următorul dvs. pas în carieră.

Căutați acum