CUM SĂ DEMISIONAŢI?

Modul în care vă dați demisia are un impact asupra carierei dumneavoastră. Abordând acest subiect cu tact şi menţinând o imagine pozitivă vă ajută să reușiți în a inspira încredere pe măsură ce avansaţi în carieră, în timp ce o abordare greșită vă poate influența negativ viitorul. La urma urmei, o recomandare bună nu este doar valoroasă, ci vitală.

Luarea deciziei potrivite

  • Care sunt avantajele și dezavantajele locului de muncă actual? Dar ale celui nou?
  • Ați făcut toate demersurile şi aţi luat în considerare toate oportunităţile de avansare în cadrul companiei actuale?
  • Ați pleca dacă vi s-ar fi oferi o creştere salarială sau o promovare?
  • Gândiți-vă în primul rând la motivele pentru care aţi decis să plecaţi. Ce v-a făcut nefericit/ă? Este posibil ca aceste probleme să se rezolve?
  • Nu vă lăsați influențați de comentariile prietenilor sau ale familiei, cum ar fi "dar aveai o stabilitate".
  • Nu vă lăsați amăgiți de gândul că oamenii ar putea spune: "nu ar fi același lucru fără tine" sau "erai pe punctul de a fi promovat".

Odată ce v-ați hotărât să demisionați, primul lucru pe care trebuie să îl faceţi este să informați managerul.

Nu uitați că o urmă de regret exprimată poate însemna mult la finalul unei colaborării.

Cu toate acestea, trebuie să realizați că totuși ați ales să plecați și nu vă veți mai întoarce. Odată ce ați renunțat, nu vă veți putea schimba decizia și aceasta ar putea însemna că trebuie să părăsiți biroul imediat. Asigurați-vă că sunteți pregătit/ă în cazul în care sunteți trimis/ă în concediu cu efect imediat.

Sunteți în căutarea unui job?

Aflați care este următorul dvs. pas în carieră.

Căutați acum